niedziela, 20 grudnia 2015

Informacja

      Ze względu na nadchodzące wielkimi krokami Święta Bożego Narodzenia oraz mój wyjazd do rodziny, do Polski,  kolejne rozdziały pojawią się niestety dopiero w okolicach Nowego Roku, to jest niedziela 03.01.2016.

 Ogromnie Was za to przepraszam, ale prawda jest taka, iż ów święta jak również Nowy Rok wiążą się  z niezliczoną ilością prac, godzinami rodzinnych spotkań i tysiącami przeróżnych czynności odbiegających od naszego ,,codziennego trybu życia".
 Tak więc na tą chwilę pozostało mi złożyć Wam kochani najserdeczniejsze życzenia.:




 W dzień Bożego Narodzenia,
wszyscy wokół ślą życzenia.
Lista życzeń bardzo długa
czy spamiętać mi się uda?
Zdrowia, szczęścia pomyślności,
niech się trafi karp bez ości,
by w ten wigilijny czas
nic nie kuło w gardło Was.
Spod choinki niech wysypie się
prezentów worek cały,
a świat wokół niech przez chwilę
chociaż będzie śnieżno biały.
Sylwester niech będzie wart zapamiętania,
Nowy Rok natomiast czasem marzeń  Waszych spełniania...
  Dziękuję Wam wszystkim za ten < prawie cały> wspólny rok, w nadchodzącym natomiast życzę Wam także nowych pokładów weny oraz byście mieli tak wspaniałych czytelników, jakimi sami jesteście.
Jeszcze raz bardzo Was przepraszam za brak rozdziału...
oraz mam nadzieję, iż spotkamy się tutaj wszyscy w pierwszą niedzielę nadchodzącego roku !
Wesołych Świąt,
z wyrazami miłości i wdzięczności
Wasza Dominika.



4 komentarze:

  1. Tyle będę musiała czekać? :( Ale rozumiem, też jakoś tak dam nowy rozdział. Wesołych Świąt Tobie też! :*

    www.magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkowicie Cię rozumiem jednak szkoda, że nie będzie odcinka. Tak bardzo wyczekiwałam go przez cały tydzień, ale no nic. Trzeba się cieszyć tym co mamy. Mam nadzieję, że w nagrodę za tak długie oczekiwanie 3 stycznia wstawisz nam aż dwa odcinki! Trzymam za to kciuki.
    I tobie życzę wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku! Oby zbliżający się rok był dla ciebie jeszcze lepszy niż ten mijający. :D
    PS. Na moim blogu pojawił się nowy post. Serdecznie zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych świąt! :*
    No to nie pozostało mi nic jak czekać na daną niedzielę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli znajdziesz trochę wolnego czasu to zapraszam do mnie na bloga. Są aż 2 nowe odcinki :D http://onekisscanchangeeverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń